Pfizer Türkiye, Türkiye’nin En Gözde İlaç Şirketi
Pfizer Türkiye, bu yıl da Realta Danışmanlık ve 3İK ile Pinaps Grup ortaklığında yürütülen, gençlerin gözünden “En Gözde Şirketler” araştırmasında “Türkiye’nin En Gözde İlaç Şirketi” seçildi.
15 Ekim – 25 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilen araştırmaya 116 üniversiteden 48 bini aşkın öğrenci katıldı. Pfizer Türkiye, En Gözde Şirketler sıralamasında ise 31’inci sırada yer aldı.
Pfizer Türkiye İnsan Kaynakları Lideri Serra Uluışık konuyla ilgili görüşlerini şöyle ifade etti: Pfizer’de “Çığır açan yeniliklerle hastaların hayatlarını değiştirmek” olarak tanımladığımız amacımız için işimizi azimle yapmaya devam ediyoruz. İşimizi yaparken de işveren markamızı daha fazla kişiye ulaştırmaya önem veriyoruz. Aynı zamanda insan kaynakları alanında Pfizer Türkiye olarak uygulamalarımızla birçok sektöre öncü olmaya devam ediyoruz. Rotasyonla lider yetiştirme anlayışımızdan, uluslararası kariyer fırsatlarımıza, esnek ve keyifli çalışma ortamımızdan, çalışanlarımızın daha sağlıklı, aktif, mutlu bir yaşam sürmesini hedeflediğimiz “İyiSen” programımıza kadar tüm vizyoner ve öncü yaklaşımlarımızla gurur duyuyoruz. İşveren markamızın değerine değer katan tüm bu özelliklerimizin ve uygulamalarımızın, bize böyle önemli bir ödül getirmesinden mutluluk duyuyoruz. Tüm üniversite öğrencilerine, bu yıl da bizi ilaç sektörünün birincisi olarak seçtikleri için Pfizer Türkiye çalışanları adına teşekkür ediyorum.”
Bu yıl 11’inci kez gerçekleştirilen “En Gözde Şirketler” araştırması “bir işveren olarak şirket algısı”, “rakiplerle kıyaslama”, “üniversitedeki işe alım çalışmalarının etkileri”, “on yıllık trend analizleri”, “sektör benchmark’ları”, “en önemli iletişim kanalları” başlıklarını kapsıyor. Şirketlerin işveren olarak algısını ölçen araştırmada çeşitli başlıklar altında 62 soru yer alıyor.