Marshall Boya Ceo’su Dick Velings’ten açıklamalar

Share:

Bir yıldır görevde. Şirketi yeniden yapılandıran yeni CEO, Marshall’ı hem Türkiye pazarında daha ileriye taşımaya hem AkzoNobel organizasyonunda bölgesel güç olarak konumlamaya çalışıyor. Velings, “Üretim ve dağıtım ağında kazandığımız güçle AkzoNobel’in üretim ve tedarik network’ünde daha önemli yer alacağımızı düşünüyorum. Bugün yarı mamulleri üretiyoruz. Sadece Türkiye değil, bölge için üretim yapacağız” diyor.
Temelleri 1954’te Tophane’de 20 kişilik bir atölyede atılan Marshall Boya için 2011, önemli bir dönüm yılı.

Çünkü şirket, Uzunyol Ailesi’nin ardından ilk defa yabancı bir CEO tarafından yönetiliyor. 1998’de şirketin hisselerinin büyük çoğunluğu satın alan dünya devi AkzoNobel’in atadığı yeni CEO Dick Velings, ilk yılında pek çok köklü değişikliğe imza attı. Haziran ayından bu yana Marshall Boya’da dağıtım ağı, organizasyon ve üretim kalitesi yenilendi. “Marshall’da ilk etapta 4 önemli hedefim vardı” diyen Velings, ilk yılında tamamladığı değişimleri şöyle özetliyor: “İlk hedefimiz, dağıtım ağımızı değiştirmek ve deneyime dayalı güçlü bir yapıya geçmekti. Bunu geçen yıl başardık.

İkinci hedefimiz, Marshall markasının algısının daha da yükseltilmesiydi. Ürün kalitemiz ve teknolojilerimizi iyileştirme adına geçen yıl çok çalıştık. Organizasyonda daha dinamik bir yapıya geçtik.”Şirketi köklü bir değişimden geçiren Velings, bundan sonrasında da Marshall’ı hem Türkiye pazarında daha ileriye taşımaya hem AkzoNobel organizasyonunda bölgesel güç olarak konumlamaya çalışıyor. Yeni CEO, “AkzoNobel’in üretim ve tedarik network’ünde daha önemli bir yer alacağımızı düşünüyorum. Sadece Türkiye değil bölge için de üretim yapıyor olacağız” diye konuşuyor. Marshall’ın yeni CEO’su Dick Velings ile Türkiye’de yönetimde bulunduğu ilk yılda attığı adımları, AkzoNobel’in hedeflerini, boya sektörünün bölgedeki geleceğini konuştuk: HABERİN TAMAMI İÇİN…

Share: